Jednorożec wydalający tęczowe lody w reklamie Squatty Potty

Nie wiem czy wiecie, ale w bardzo wielu krajach na świecie (np. Turcja, Japonia, Chiny, kraje Bliskiego Wschodu) do dziś popularne są tzw. ubikacje kucane, w których użytkownik wypróżnia się w pozycji kucznej. Ponieważ jest to pierwotna pozycja, w jakiej człowiek się wypróżniał, to jest również zdrowsza – ułożenie mięśni pozwala na pełne wypróżnienie bez zalegania złogów, co działa profilaktycznie względem chorób jelita grubego… Po co taki długi wstęp? Otóż w USA wymyślono sprytną podstawkę pod nogi do używania w standardowej pozycji siedzącej na klozecie, która unosi nogi tak, że imituje pozycję kuczną. Sprzęt nazywa się Squatty Potty i można go nabyć online, a teraz także zobaczyć jego mocno surrealistyczną reklamę, której bohaterem jest pewien jednorożec wypróżniający się tęczowymi lodami włoskimi…

Spot pt. This Unicorn Changed the Way I Poop – #SquattyPotty pojawił się w sieci 5 dni temu i w szybkim tempie zdołał zgromadzić już ponad 1.8 miliona wyświetleń na YouTube oraz 175 tysięcy wyświetleń na Facebooku. Podnóżek Squatty Potty możecie nabyć już za $25 na stronie www.squattypotty.com, a wasze doświadczenie z wypróżniania się już nigdy nie będzie takie samo… Kampanię przygotowała agencja The Harmon Brothers, która stała wcześniej za sukcesem viralowym kampanii specyfiku do toalet Poo-Pourri.

Squatty Potty_This Unicorn Changed The Way I Poop

4 odpowiedzi na „Jednorożec wydalający tęczowe lody w reklamie Squatty Potty

  1. […] się, że agencja Harmon Brothers – odpowiedzialna za ubiegłoroczny wielki przebój viralowy marki Squatty Potty z jednorożcem wydalającym tęczowe lody – wyprodukowała nowy wielki hit, który podbije […]

  2. […] Spot pt. Stop Wasting Hours Making Photo Books. This One Takes 1 Minute. #Chatbooks pojawił się w sieci 3 dni temu i jak na razie zdołał zgromadzić już ponad 4.4 miliony wyświetleń na Facebooku oraz ponad 154 tysiące wyświetleń na YouTube. Aplikacja, która jest start-upem założonym przez matkę 7 dzieci sprzedała 1 milion albumów ze zdjęciami w pierwszych 18 miesiącach swojej działalności przy zerowych wydatkach na reklamę – wydaje się więc, że dość celnie trafia w potrzeby grupy docelowej.  Pierwsza kampania realizowana na Facebooku i YouTube z pewnością poszerzy grono użytkowniczek.  Autorami kampanii jest agencja The Harmon Brothers stojąca za takimi hitowymi viralami, jak słynny jednorożec wydalający tęczowe lody dla marki Squatty Potty. […]

  3. […] korzyści produktu charakterystycznego dla tele-zakupów) – takich jak Poo-Pourri, SquattyPotty, DollarShaveClub, Chatbooks czy FiberFix – właśnie pojawiło się nowe dzieło […]

  4. […] w ubiegłym roku ogromny sukces viralowy i sprzedażowy za sprawą mocno surrealistycznego filmu reklamowego, którego bohaterami byli przystojny książę i pluszowy jednorożec wydalający tęczowe […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: