Wszechobecna radość zaczęła się od jednego (u)śmiechu w belgijskim metrze

Happiness czyli radość to główna cecha marki Coca-Cola komunikowana od zawsze we wszystkich kampaniach reklamowych tego napoju, którego obecny slogan to Choose Happiness. Ale od czego zaczyna się radość? – Podobno zaczyna się od uśmiechu, a uśmiech bywa zaraźliwy… Postanowiono więc sprawdzić „na żywo”, jak sprawdza się ten mechanizm, a wybrano w tym celu zatłoczony wagonik metra w belgijskim mieście Antwerpia oraz pewnego pana o donośnym śmiechu – zobaczcie sami, co z tego wynikło!

Spot pt. Coca-Cola: Happiness starts with a smile pojawił się w sieci niecałe 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 338 tysięcy wyświetleń na YouTube. No i potwierdziło się, że na dźwięk szczerego śmiechu nawet największemu ponurakowi podniosą się kąciki ust 😉  Akcję przygotowała belgijska agencja Gonzales Brussels

CocaCola_Happiness Starts with a Smile

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: