Jennifer Aniston nie wyobraża sobie latania bez prysznica i baru w kampanii linii lotniczych Emirates

Jennifer Aniston – gwiazda znana z roli Rachel w kultowym serialu Friends [Przyjaciele] – została nową twarzą dubajskich linii lotniczych Emirates, które w swojej pierwszej globalnej kampanii z popularną aktorką stawiają na komunikowanie luksusów dostępnych w First Class. Spot zaczyna się od koszmarnego snu, w którym Jennifer Aniston budzi się na pokładzie jakiejś zwyczajnej linii lotniczej i próbuje wziąć prysznic lub ewentualnie wypić drinka w barze…

Spot pt. Emirates A380 featuring Jennifer Aniston miał swoją światową premierę w internecie wczoraj, a dziś na jego liczniku mamy już ponad 572 tysiące wyświetleń na YouTube. Więcej informacji o unikalnych atrakcjach w rodzaju Shower Spa i Onboard Lounge dostępnych na pokładach samolotów Airbus A380 linii Emirates możecie znaleźć na specjalnej stronie. Kampanię przygotowała agencja RKCR/Y&R London, a film wyreżyserował Bryan Buckley.

Emirates_Jennifer Aniston_A380

3 odpowiedzi na „Jennifer Aniston nie wyobraża sobie latania bez prysznica i baru w kampanii linii lotniczych Emirates

  1. babajoga pisze:

    W gym jej koszmarze rozpoznalam Air France, Lufthanse i British Airways all together🙂

  2. […] i jedne z największych na świecie – Emirates – zasłynęły niedawno globalną kampanią reklamową, do której zaangażowały hollywoodzką gwiazdę Jennifer Aniston.  Najwyraźniej marketingowcy […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: