Swiss Post przedstawia jeżdżące paczki, które podążają za adresatem

Swiss Post czyli Poczta Szwajcarska zdecydowała się na realizację nietypowej akcji ambientowej, której celem było wypromowanie nowej usługi Collection Note, która pozwala zarządzać opcjami dostarczenia paczki adresowanej do nas online lub za pomocą specjalnej aplikacji na telefon. Jeśli w skrzynce znajdziemy awizo, bo nie było nas w domu, gdy kurier chciał dostarczyć paczkę, to wystarczy zeskanować telefonem QR kod z awizo, aby móc łatwo zaplanować nowy, dogodny dla nas termin i miejsce jej dostarczenia. W celu zakomunikowania Szwajcarom tej nowej usługi Swiss Post wypuściło na ulice miasta Lucerne 30 sterowanych zdalnie paczek na kółkach, które przyciągały uwagę przechodniów, ale finalnie każda paczka znalazła swojego adresata…

Spot pt. Rolling parcels pursue pedestrians and surprise them pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 188 tysięcy wyświetleń na YouTube. Jak zauważyliście każda z 30 paczek na rolkach zawierała inny prezent, a osoby do których podjechały poszczególne prezenty zostały wybrane losowo, a ich naturalne reakcje filmowano z ukrycia. Akcję przygotowała agencja Jung von Matt/Limmat.

swiss-post-hed-2015

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: