Historia marki Honda opowiedziana na papierze…

Japońska marka Honda stała się w ostatnich latach specjalistą od reklam, które zaskakują od strony formalnej, przyciągają uwagę i wywołują efekt viralowy swoją oryginalnością – wystarczy tu chociażby przywołać niedawną brytyjską kampanię Hondy HR-V z chodziarzami precyzyjnymi, zadziwiające iluzje wizualne w spocie Honda Illusions czy film Honda Hands, który zgrabnie podsumowywał 65 lat wynalazków Hondy. W najnowszej amerykańskiej kampanii Honda znów opowiada swoją historię za pomocą nietypowych jak na markę motoryzacyjną środków – główną rolę w spocie odgrywa bowiem papier, bo przecież każdy samochód, motocykl czy motorówka zaczyna się od projektu na papierze…

Spot pt. Honda „Paper” pojawił się w sieci zaledwie 6 dni temu, a już zdołał zgromadzić imponujące 3.2 miliony wyświetleń na YouTube. Wizerunkowy animowany film pod hasłem You never know where a dream will lead you [Nigdy nie wiadomo, dokąd zaprowadzi Cię marzenie] zgrabnie opowiada historię marki Honda, ale również demonstruje szeroką gamę produktów, które powstały pod tą marką – nie tylko samochody i motocykle, ale również niewielkie samoloty, motorówki, roboty…

Honda_paper

Kampanię przygotowała amerykańska agencja RPA, a za reżyserię i animację filmu odpowiadał utytułowany animator PES. Poniżej możecie też zobaczyć film pokazujący kulisy realizacji tej niezwykłej reklamy, który również osiągnął niezły wynik – ponad 105 tysięcy wyświetleń na YouTube!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: