Pot Noodle pomaga zrealizować nawet najdziwniejsze marzenia

Pot Noodle – popularna w Wielkiej Brytanii marka tanich dań makaronowych typu instant – odnosi właśnie spory sukces viralowy ze swoim najnowszym spotem opowiadającym historię pewnego chłopaka, który miał marzenie, a ciężką pracą zdołał je zrealizować. Nie byłoby nic niezwykłego w tej historii, gdyby nie spore zaskoczenie, jakie czeka na nas w zakończeniu, gdy okazuje się, że marzenie bohatera było nieco inne niż podejrzewaliśmy, a wszystko dlatego, że jak zwykle ulegliśmy stereotypom…

Spot pt. Pot Noodle | You Can Make It | TV Advert pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 1 milion wyświetleń na YouTube oraz 150 tysięcy wyświetleń na Facebooku. Reklama – którą przygotowała agencja Lucky Generals – jest częścią nowej platformy komunikacyjnej marki Pot Noodle, którą można streścić w słowach: No matter what your dream, with Pot Noodle #YouCanMakeIt [Nie ważne jakie masz marzenie, z Pot Noodle je zrealizujesz].  

Pot Noodle_You can make it

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: