Niezwykła precyzja chodziarzy przyciąga uwagę w reklamie Hondy HR-V

Honda wprowadza na europejskie rynki nowy model mini-SUVa o nazwie Honda HR-V, a promuje go spot, którego nie sposób nie zauważyć i nie zapamiętać.  Rzadko się bowiem zdarza, by w reklamie samochodu główną rolę odgrywali ludzie chodzący pieszo… Mowa o 60 japońskich chodziarzach precyzyjnych, którzy na początku reklamy wyskakują z niewielkiego auta, by przez następne kilkadziesiąt sekund wykonać skomplikowany i atrakcyjny dla oka układ choreograficzny z udziałem promowanego samochodu. Zobaczcie sami, co znaczy hasło kampanii: Precisely, Pleasingly, Perfect [Precyzyjna, Przyjemna, Perfekcyjna].

Spot pt. Honda Stepping pojawił się w sieci 10 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 500 tysięcy wyświetleń na YouTube. Precyzyjne „chodziarstwo” to ponoć popularna forma zespołowej aktywności artystycznej w Japonii, a panowie, który zagrali w reklamie Hondy musieli ćwiczyć swój układ przez 6 tygodni. Kampanię przygotowała agencja mcgarrybowen London, a film – nakręcony w hali Wembley Arena w Londynie – wyreżyserował Kim Gehrig. W spocie wykorzystano utwór „Incredible” w wykonaniu M-Beat feat. General Levy.

Honda HR-V_Stepping

Jedna odpowiedź na „Niezwykła precyzja chodziarzy przyciąga uwagę w reklamie Hondy HR-V

  1. […] viralowy swoją oryginalnością – wystarczy tu chociażby przywołać niedawną brytyjską kampanię Hondy HR-V z chodziarzami precyzyjnymi, zadziwiające iluzje wizualne w spocie Honda Illusions czy film Honda Hands, który zgrabnie […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: