Premiera iPhone 6s – jedyna rzecz, która się zmieniła to…

Wczoraj odbył się długo oczekiwany event / konferencja prasowa, na której koncern Apple zaprezentował swoje nowości, a wśród nich oczywiście nową generację kultowego iPhone’a czyli modele iPhone 6s oraz iPhone 6s Plus. Podstawowe pytanie wszystkich użytkowników telefonów z nadgryzionym jabłuszkiem to, co się zmieni, jakie nowe funkcjonalności i ulepszenia pojawią się w nowym iPhonie – i właśnie na to pytanie próbuje odpowiedzieć pierwszy spot reklamowy. Przekonajcie się sami!

Spot pt. iPhone 6s – The Only Thing That’s Changed Is… pojawił się w sieci zaledwie wczoraj, a już zdołał zgromadzić ponad 863 tysiące wyświetleń na YouTube. Oczywiście odpowiedzią na postawione powyżej pytanie, jak i hasłem kampanii launchowej jest The Only Thing That’s Changed Is Everything [Jedyna rzecz, która się zmieniła to wszystko], co podkreśla dużą ilość nowych rozwiązań, jakie pojawiają się wraz z iPhonem 6s.

Apple_iPhone 6s_The OnlyThing That's Changed Is

To co równie ciekawe to ceny – nowy iPhone 6s w USA będzie kosztował od $199 przy 2-letniej umowie z operatorem, a iPhone 6s Plus – od $299.  A na tej stronie możecie poczytać więcej o nowym dziecku Apple.  Poniżej drugi spot poświęcony najważniejszej nowości czyli funkcji 3D Touch – zgromadził już ponad 952 tysiące wyświetleń na YouTube.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: