Facet w ciąży w kampanii batoników z błonnikiem Fiber One

Fiber One – amerykańska marka produktów z błonnikiem (batoniki, płatki śniadaniowe, ciastka) należąca do koncernu General Mills – w swojej najnowszej kampanii reklamowej postawiła na „shock value”. Od pierwszego kadru obserwujemy tu bowiem kolejne chwile z życia mężczyzny w ciąży – odliczanie dni do rozwiązania w kalendarzu, ćwiczenia ciążowe z żoną, nocne napady głodu, histeryczne reakcje podczas oglądania smutnego filmu. Jednak gdy wydaje nam się, że za chwilę będziemy świadkami niezwykłego porodu zostajemy dość brutalnie sprowadzeni na ziemię…

Spot pt. Expecting (I Just Can’t Wait To Meet You) pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 80 tysięcy wyświetleń na YouTube. Facet w ciąży udaje się do toalety, z której wychodzi bez ciążowego brzucha, a hasło kampanii informuje nas: If you’re irregular, get more fiber [Jeśli wypróżniasz się nieregularnie, jedz więcej błonnika].

Fiber One_Expecting

Ważnym elementem kampanii przygotowanej przez agencję Saatchi & Saatchi New York jest rzewna ballada pt. „I Just Can’t Wait To Meet You”, którą specjalnie na potrzeby reklamy nagrał zapomniany już nieco piosenkarz Michael Bolton. Jak widać na filmie pokazującym kulisy realizacji kampanii Bolton do końca był przekonany, że nagrywa piosenkę o oczekiwaniu na narodziny dziecka😉

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: