Ofiara ataku kwasem pokaże Wam, jak zrobić perfekcyjny makijaż…

Temat geograficznie nie jest nam bliski, ale na pewno zaskakujący i przerażający – okazuje się, że w Indiach każdego roku notuje się ponad 1000 ataków na kobiety z użyciem kwasu, który można łatwo kupić za 100 rupii (około 6 złotych) na rynku… Bohaterką indyjskiej kampanii społecznej jest Reshma – dziewczyna, która przeżyła taki atak, a w spotach nakręconych w stylu wizażowych tutoriali ze spokojem i manierą wytrawnej YouTuberki demonstruje nam make-up’owe wskazówki, by dopiero na końcu wyjaśnić, dlaczego warto podpisać petycję w sprawie zakazu sprzedaży kwasu…

Spot pt. Beauty Tips by Reshma: How to get perfect red lips pojawił się w sieci 6 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 686 tysięcy wyświetleń na YouTube. Za kampanią, którą przygotowała agencja Ogilvy & Mather, stoi organizacja charytatywna Make Love Not Scars, a petycję do indyjskiego rządu, by zakazał handlu kwasem możecie podpisać na tej stronie: http://makelovenotscars.org/end-acid-sale.

MakeLoveNotScars_BeautyTipsByReshma

Drugi spot z tej kampanii, w którym Reshma pokazuje jak aplikować eye-liner osiągnął 115 tysięcy wyświetleń na YouTube

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: