Co zrobisz, gdy różowemu konikowi twojej córeczki odpadnie głowa?

Bycie rodzicem to wyzwanie, a czasem dzika przygoda – takie spostrzeżenie poczynili kreatywni z australijskiej agencji Leo Burnett Melbourne obsługującej markę Honda. Od tej konstatacji jest już tylko mały krok do przedziwnej historii ojca i jego ukochanej córeczki, która pewnego dnia przychodzi do niego zalana łzami i pokazuje swojego ulubionego różowego konika, któremu niestety odpadła głowa…  Co w takiej sytuacji robi ojciec obdarzony odpowiednią dawką wyobraźni i kreatywności? – Nie będę zdradzał, zobaczcie lepiej sami!

Spot pt. Honda CR-V Series II – 60sec pojawił się w sieci 6 tygodni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 220 tysięcy wyświetleń na YouTube. Reklama promuje crossover Honda CR-V Series II, a film wyreżyserował Hamish Rothwell. Mam nadzieję, że Wy również w kreatywny sposób rozwiązujecie codzienne minidramaty Waszych pociech😉

Honda CR-V SeriesII_Pink Horse

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: