Katalog IKEA w końcu doczekał się rzetelnej recenzji literackiej

Katalog IKEA, który co roku ukazuje się i szybko rozchodzi na całym świecie w oszałamiającym nakładzie 220 milionów egzemplarzy jest chyba jedyną „książką”, która pomimo tak ogromnej popularności nie doczekała się dotąd żadnej recenzji czy choćby komentarza ze strony krytyków literackich. Na szczęście Hellmuth Karasek – ceniony niemiecki dziennikarz, krytyk literacki i pisarz – zdecydował się nadrobić te zaległości i w poniższym spocie pochylił się nad zawartością najnowszego katalogu popularnej szwedzkiej sieci z wyposażeniem wnętrz!

Spot pt. Hellmuth Karasek rezensiert den IKEA Katalog pojawił się na szwajcarskim kanale YouTube marki IKEA 6 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 132 tysiące wyświetleń na YouTube – pomimo, że trwa prawie 5 minut, a pan Karasek mówi w języku niemieckim.  Jest to kolejna udana akcja promocyjna marki IKEA, która lubi w niestandardowy sposób przypominać o premierze nowych wydań swojego katalogu. Film przygotowała szwajcarska agencja Wirz Werbung, Zürich.

IKEA Catalogue_Hellmuth Karasek-review

Jedna odpowiedź na „Katalog IKEA w końcu doczekał się rzetelnej recenzji literackiej

  1. […] pisałem o nietypowej szwajcarskiej kampanii IKEA promującej nowy katalog na 2016 rok, a już mamy kolejną zaskakującą reklamę tej popularnej […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: