Jesteś sumą wszystkich swoich treningów przekonuje marka Under Armour

Amerykańska marka odzieży sportowej Under Armour w najnowszej kampanii pokazuje, że finalnym sukcesem każdego wybitnego sportowca stoją ciężkie godziny pracy i litry potu wylane na treningach. Pierwsza czarnoskóra primabalerina American Ballet Theatre Misty Copeland, koszykarz NBA Stephen Curry i młody golfista Jordan Speith to trójka ambasadorów marki Under Armour, którzy pojawiają się w poniższym spocie i zostają zmultiplikowani, by wizualnie zilustrować przesłanie kampanii.

Spot pt. Under Armour | Rule Yourself pojawił się w sieci 2 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 345 tysięcy wyświetleń na YouTube.  Hasło kampanii brzmi: You Are The Sum of All Your Training [Jesteś sumą swoich treningów], kreację przygotowała agencja Droga5 New York, a film wyreżyserował Wally Pfister.

Under Armour_You are the sum of all your training

One Response to Jesteś sumą wszystkich swoich treningów przekonuje marka Under Armour

  1. […] przygotowała więc piękny, nostalgiczny spot reklamowy – w ramach swojej długofalowej kampanii Rule Yourself – w którym pokazała niewiarygodny codzienny reżim treningowy, w jakim obecnie żyje Michael […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: