Napój Gatorade to izotonik opracowany w celu skutecznego nawodnienia i uzupełnienia elektrolitów przez osoby uprawiające sport, a więc dlaczego miałby być dostępny dla każdego, kto tylko ma ochotę się czegoś napić? Już w ubiegłym roku marka przeprowadziła pierwszą kampanię pod hasłem Sweat It To Get It [Jak wypocisz, to dostaniesz], w której sprzedawca w sklepie odmawiał sprzedaży Gatorade zanim klient się nie spocił… Teraz kampania została przeniesiona na kampus uczelni, gdzie automat z napojami Gatorade nie działa na pieniądze, ale najwyraźniej oczekuje od młodych klientów aktywności fizycznej, o czym informuje z resztą wielki napis na urządzeniu: You Don’t Sweat It, You Don’t Get It [Jak nie wypocisz, to nie dostaniesz!]
Spot pt. Gatorade Sweat It to Get It | High Knees Ft. Peyton and Eli Manning pojawił się w sieci 3 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 1 milion wyświetleń na YouTube. W roli trenerów, którzy instruują studentów, jak mogą spróbować „przekonać” automat do wydania napoju pojawiają się dwaj bracia Peyton Manning i Eli Manning – gwiazdorzy amerykańskiego footballu.
Szczególnie zabawny jest też spot pt. Gatorade Sweat It to Get It | Running Man Ft. Peyton and Eli Manning, w którym młody chłopak poznaje definicję „pocenia się”, a film ten osiągnął już 712 tysięcy wyświetleń na YouTube.
Więcej zabawnych spotów z tej kampanii możecie zobaczyć na kanale Gatorade na YouTube. Kampanię przygotowała agencja TBWA\Chiat\Day Los Angeles.