Musisz się naprawdę spocić, żeby dostać napój izotoniczny Gatorade

Napój Gatorade to izotonik opracowany w celu skutecznego nawodnienia i uzupełnienia elektrolitów przez osoby uprawiające sport, a więc dlaczego miałby być dostępny dla każdego, kto tylko ma ochotę się czegoś napić? Już w ubiegłym roku marka przeprowadziła pierwszą kampanię pod hasłem Sweat It To Get It  [Jak wypocisz, to dostaniesz], w której sprzedawca w sklepie odmawiał sprzedaży Gatorade zanim klient się nie spocił…  Teraz kampania została przeniesiona na kampus uczelni, gdzie automat z napojami Gatorade nie działa na pieniądze, ale najwyraźniej oczekuje od młodych klientów aktywności fizycznej, o czym informuje z resztą wielki napis na urządzeniu: You Don’t Sweat It, You Don’t Get It [Jak nie wypocisz, to nie dostaniesz!]

Spot pt. Gatorade Sweat It to Get It | High Knees Ft. Peyton and Eli Manning pojawił się w sieci 3 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 1 milion wyświetleń na YouTube. W roli trenerów, którzy instruują studentów, jak mogą spróbować „przekonać” automat do wydania napoju pojawiają się dwaj bracia Peyton Manning i Eli Manning – gwiazdorzy amerykańskiego footballu.

Gatorade_Sweat it to get it-2015

Szczególnie zabawny jest też spot pt. Gatorade Sweat It to Get It | Running Man Ft. Peyton and Eli Manning, w którym młody chłopak poznaje definicję „pocenia się”, a film ten osiągnął już 712 tysięcy wyświetleń na YouTube.

Więcej zabawnych spotów z tej kampanii możecie zobaczyć na kanale Gatorade na YouTube. Kampanię przygotowała agencja TBWA\Chiat\Day Los Angeles.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: