Marka lodowych rożków Cornetto, należąca do koncernu Unilever, od kilku lat mocniej targetuje nastolatków konsekwentnie tworząc internetowy content video w formie serii filmów Cornetto Cupidity Love Stories. Nie są to typowe reklamy ani nawet śmieszne minutowe virale, ale długie – czasem trwające nawet 10 minut historie o miłosnych perypetiach młodych bohaterów, w których same lody Cornetto pojawiają się gdzieś w tle, jako naturalne uzupełnienie wybranej sceny. Najnowszy film z tej serii wyróżnia się dodatkowo tym, że opowiadaną historię możemy zobaczyć z perspektywy zarówno Josha, jak i Carly – dwójki zakochanych bohaterów – klikając na odpowiednie przyciski z ich imionami, jakie pojawiają się na ekranie…
Spot pt. Cornetto Love Stories – Two Sides pojawił się w sieci na początku lipca i w ciągu 6 tygodni zdołał zgromadzić już ponad 2.8 milionów wyświetleń na YouTube. Ze względy na sposób nagrania narracji obojga bohaterów film warto obejrzeć z słuchawkami na uszach 😉 Scenariusz tego spotu o tym, kto kogo zaprosi na studniówkowy bal przygotowały agencje Mofilm i A Taste of Space.