Lody Cornetto opowiadają miłosną historię nastolatków z dwóch punktów widzenia

Marka lodowych rożków Cornetto, należąca do koncernu Unilever, od kilku lat mocniej targetuje nastolatków konsekwentnie tworząc internetowy content video w formie serii filmów Cornetto Cupidity Love StoriesNie są to typowe reklamy ani nawet śmieszne minutowe virale, ale długie – czasem trwające nawet 10 minut historie o miłosnych perypetiach młodych bohaterów, w których same lody Cornetto pojawiają się gdzieś w tle, jako naturalne uzupełnienie wybranej sceny. Najnowszy film z tej serii wyróżnia się dodatkowo tym, że opowiadaną historię możemy zobaczyć z perspektywy zarówno Josha, jak i Carly – dwójki zakochanych bohaterów – klikając na odpowiednie przyciski z ich imionami, jakie pojawiają się na ekranie…

Spot pt. Cornetto Love Stories – Two Sides pojawił się w sieci na początku lipca i w ciągu 6 tygodni zdołał zgromadzić już ponad 2.8 milionów wyświetleń na YouTube. Ze względy na sposób nagrania narracji obojga bohaterów film warto obejrzeć z słuchawkami na uszach😉  Scenariusz tego spotu o tym, kto kogo zaprosi na studniówkowy bal przygotowały agencje Mofilm i A Taste of Space.  

Cornetto_Love Stories_Two Sides

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: