Calvin Klein wykorzystuje modę na sexting w najnowszej kampanii

Amerykański dom mody Calvin Klein – słynący z prowokacyjnych kampanii reklamowych, czego niedawnym przykładem było wykorzystanie idola nastolatek Justina Biebera do promocji blielizny i jeansów
– znów znalazł się na ustach dziennikarzy za sprawą najnowszej kampanii pt. Meet Us, której motywem przewodnim jest sexting… Co to takiego ten sexting? – Ot po prostu świntuszenie za pomocą różnego typu aplikacji mobilnych (np. Tinder), komunikatorów (Snapchat, WhatsApp) czy choćby zwykłych SMSów. Hasło najnowszej kampanii brzmi: Raw texts, real stories [Ostre wiadomości, prawdziwe historie], a zdjęcia do niej wykonał słynny fotograf Mario Sorrenti, znany z rozbieranych rozkładówek dla największych czasopism…

Spot pt. Calvin Klein Jeans Fall 2015 – The Full Story pojawił się w sieci 5 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 93 tysiące wyświetleń na YouTube oraz 1500 share’ów na Facebooku.  Kampanię przygotowała agencja Mother New York, która twierdzi, że pojawiające się w niej fragmenty intymnych wiadomości wymienianych przez młodych bohaterów, inspirowane są realnymi historiami. Kampania będzie prowadzona w niestandardowych mediach, m.in. w mobilnej aplikacji randkowej Tinder, która słynie z takich właśnie erotycznych pogaduszek… 

Calvin Klein_CK_Meet us_Raw texts real stories

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: