Facet po 14 latach w końcu się ogolił… i zaczyna nowe życie dzięki izraelskiej reklamie Super-Pharm

Izraelska sieć drogerii Super-Pharm – znana także w naszym kraju – postanowiła wypromować swoją własną markę maszynek do golenia Life M6.  W spocie reklamowym poznajemy niejakiego Mook’a – 44-latka z bujną brodą i wąsami, który jak sam twierdzi od 14 lat się nie golił – możemy się domyślać, że okrągła sumka za udział w projekcie przekonała go, że warto w końcu ogarnąć swoją twarz.  Ale taka duża zmiana w wyglądzie nie przychodzi łatwo – córeczka, rodzice, siostra, żona ledwo rozpoznają Mook’a.  Czy zaakceptują jego nowe wcielenie i czy on sam odnajdzie siebie w wydaniu bez brody – zobaczcie sami!

Spot pt. super-pharm Mook pojawił się w sieci zaledwie 3 dni temu, a już zdołał zgromadzić imponujące 1.9 milionów wyświetleń na YouTube oraz 4 tysiące share’ów na Facebooku. Kampanię przygotowała izraelska agencja BBR Saatchi & Saatchi, która wybór tej paradokumentalnej formuły tłumaczy tym, że na polu standardowych spotów licytujących się na ilość ostrzy nigdy nie wygraliby z Gillette, a w ten sposób udało się wybić z tłumu reklam, ale też chwycić odbiorców za emocje, bo jak się okazało w trakcie realizacji – panowie są bardzo emocjonalnie związani ze swoimi brodami… 

Super-Pharm_Mook_beard

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: