Alicia Keys przedstawia nową kolekcję jeansów Levi’s dla kobiet – różnych kształtów i rozmiarów

Kultowa amerykańska marka jeansów Levi’s poczuła oddech konkurencji na plecach i postanowiła mocniej zawalczyć o płeć piękną. Przeprowadzono szeroko zakrojone badania na temat oczekiwań, jakie panie mają wobec jeansów, a wnioski przekuto na wprowadzaną właśnie do sprzedaży kolekcję Levi’s® New Denim Collection for Women, której oficjalną ambasadorką została popularna soulowa piosenkarka Alicia Keys. Czarnoskóra wokalistka – której figura raczej odbiega od standardów typowej modelki – jest ponoć fanką maksymalnie obcisłych jeansów, a nowe Levisy dla kobiet charakteryzują się większą elastycznością i są dostępne w różnych rozmiarach i kształtach, a więc można je idealnie dopasować do swojej figury…

Spot pt. Levi’s® x Alicia Keys | The New Women’s Denim Collection pojawił się w sieci 3 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 2 miliony wyświetleń na YouTube oraz 3 tysiące share’ów na Facebooku. Kampanię przygotowała agencja FCB, a wieńczy ją slogan: For Every Woman. For Every Original

Levis_Alicia Keys

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: