Ta wiadomość w telefonie naprawdę może zaczekać, gdy prowadzisz samochód…

Amerykański koncern telekomunikacyjny AT&T od wielu lat realizuje cykliczne kampanie społeczne pod hasłem It Can Wait [To może zaczekać] pokazujące, jakie mogą być skutki rozmawiania prze telefon komórkowy, czytania lub wysyłania SMSów albo korzystania z aplikacji społecznościowych podczas prowadzenia samochodu. Spory rozgłos w 2013 roku zyskał spot pt. From One Second To The Next, który w ramach tej kampanii zrealizował niemiecki reżyser Werner Herzog.  Najnowsza egzekucja to prawie 4-minutowy film pokazujący codzienne, rutynowe czynności kilku bohaterów na sennych przedmieściach amerykańskiego miasta. Świeci słońce, dzień jak każdy inny, nic nie zapowiada tragedii, długość spotu usypia naszą uwagę i dlatego tym większym szokiem jest finał filmu…

Spot pt. Close to Home | It Can Wait pojawił się w sieci 6 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 296 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 3 tysiące share’ów na Facebooku.  Film przygotowała agencja BBDO New York, a wyreżyserował utytułowany twórca reklamowy Frederic Planchon. W amerykańskiej telewizji emitowane będą skrócone 30-sekundowe spoty w kilku wariantach, które możecie zobaczyć na kanale AT&T na YouTube.  Warto też zwrócić uwagę, że kampania, która dotychczas koncentrowała się na walce z czytaniem lub pisaniem SMSów podczas jazdy teraz pokazuje sytuację, w której przyczyną wypadku jest alert z serwisu społecznościowego o polubieniu zdjęcia…

AT&T_Close-to-Home_It can wait

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: