Nagi barista serwuje kawę z naturalną śmietanką Coffee-mate od Nestle

Koncern Nestlé promuje na rynku amerykańskim swoją linię naturalnych śmietanek do kawy Coffee-mate Natural Bliss – dostępnych w kilku wariantach smakowych (np. waniliowy, cynamonowy czy orzechowy), a chcąc podkreślić ową „naturalność” swojego produktu zdecydował się na dość niecodzienną akcję. Otóż na jeden dzień Nestle przejęło kawiarnię Irving Farm Coffee Roasters w hipsterskim Lower East Side w Nowym Jorku, a klientów zaczęli obsługiwać nadzy bariści – no niezupełnie nadzy, bo mieli ciała pomalowane farbą…  Wśród klientów też przeważali podstawieni naturyści, a więc Ci prawdziwi klienci, którzy wpadli do kawiarni po swoje latte byli mocno skonfundowani całą sytuacją, jak i faktem, że kawa tego dnia była za darmo – zobaczcie sami!

Spot pt. The Natural Bliss Café – Surprisingly Natural pojawił się w sieci 4 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 684 tysiące wyświetleń na YouTube. Po co Nestle tak akcja? – Chodziło po prostu o to, by wybić się z clutteru, efektywnie wykorzystać niewielki budżet i zyskać dodatkowy buzz w sieci dzięki „shock value”. Akcję przygotowała agencja 360i, a więcej o samych śmietankach Coffee-mate Natural Bliss możecie się dowiedzieć ze strony: naturalbliss.coffee-mate.com.

Coffe-mate Natural Bliss_Surprisingly Natural

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: