Nike cierpi na brak jednego gracza – dołączysz?

Najnowsza amerykańska reklama Nike, która zadebiutowała w TV w ten poniedziałek podczas transmisji meczu baseballowego w stacji ESPN i z miejsca zaczęła wirusować w sieci, to arcydzieło szybkiego montażu i przykład dobrego pomysłu, jak w półtorej minuty sprytnie upchnąć ośmiu znanych sportowców z różnych dyscyplin – ambasadorów marki Nike i zaprezentować kolekcję ubrań tej marki do uprawiania różnych sportów. Mamy więc upalny letni dzień, czarnoskóry nastolatek przemierza osiedle na deskorolce, gdy nagle paru chłopaków grających w kosza zaczepia go, by do nich dołączył, bo brakuje im jednego gracza… Tak zaczyna się maraton naszego młodego bohatera przez kolejne mecze w różnych dyscyplinach od siatkówki plażowej, poprzez baseball, football, lacrosse – bo wszystkim przypadkiem brakuje jednego gracza – by finalnie znów skończyć na koszykówce…

Spot pt. Nike: Short A Guy pojawił się w sieci zaledwie 3 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 1.5 miliona wyświetleń na YouTube oraz 7.5 tysiąca share’ów na Facebooku.  W filmie, który przygotowała agencja Wieden + Kennedy Portland możecie zobaczyć m.in.: baseballistów Mike’a Trout i Garrett’a Richards, zawodniczkę siatkówki plażowej Misty May-Treanor, bracia i zawodnicy lacrosse Miles i Lyle Thompson, piłkarka Mia Hamm, zawodnik amerykańskiego footballu Andrew Luck oraz koszykarz Anthony Davis. 

Nike_Short a guy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: