Always przekonuje, że dziewczyn nie da się powstrzymać…

Jedną z najpopularniejszych, najszerzej komentowanych i nagradzanych kampanii viralowych ubiegłego roku był paradokumentalny spot #LikeAGirl marki podpasek Always. Teraz Procter & Gamble próbuje powtórzyć sukces i kontynuuje motyw rozprawiania się ze społecznymi stereotypami wychowywania dziewczynek i narzucania im ograniczeń z tytułu płci. Podobnie jak w pierwszym filmie dokumentalistka Lauren Greenfield przeprowadza rozmowy z dziewczynkami w różnym wieku i z różnych grup etnicznych na temat ograniczeń związanych z płcią, z jakimi się zetknęły…

Spot pt. Always #LikeAGirl – Unstoppable pojawił się w sieci zaledwie 4 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 9.5 milionów wyświetleń na YouTube oraz 25 tysięcy share’ów na Facebooku. Kampanię, która przekonuje, że pomimo przesądów i ograniczeń dziewczynek nie da się już powstrzymać przed przełamywaniem stereotypów, przygotowała agencja Leo Burnett.

Always_LikeAGirl-Unstoppable

Jedna odpowiedź na „Always przekonuje, że dziewczyn nie da się powstrzymać…

  1. […] była kampania podpasek Always – #LikeAGirl, którą marka z sukcesem kontynuowała także w 2015 roku. Nadszedł czas na kolejną odsłonę kampanii Always, która od początku pokazywała z jakimi […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: