Pampers pokazuje twarze dzieci na chwilę przed… koniecznością zmiany pieluchy

Reklamowanie pieluch jednorazowych dla bobasów prędzej czy później musi dotknąć obszaru ludzkiej fizjologii, a więc głównym wyzwaniem jest zrobić to z dystansem, humorem  i oryginalnie.  Najnowsza reklama pieluszek Pampers z Wielkiej Brytanii wygrała brązowego lwa w kategorii „film” na niedawno zakończonym festiwalu reklamy w Cannes, a serca jurorów podbiła zapewne uchwyceniem w zwolnionym tempie zbliżeń twarzy dzieci w momencie, gdy… no wiadomo o co chodzi, a wszystko to do monumentalnych dźwięków znanego utworu Richarda Straussa – „Tako rzecze Zaratustra”.

Spot pt. Pampers – Pooface commercial pojawił się w sieci zaledwie 5 dni temu, a już zdołała zgromadzić ponad 650 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 5 tysięcy share’ów na Facebooku. Ponoć rodzice potrafią doskonale rozpoznać te miny i grymasy dzieci wskazujące, że za chwilę trzeba będzie zmienić pieluchę, a więc koncept spotu dobrze osadzony jest w insightcie, a przygotowała go agencja Saatchi & Saatchi London (UK), zaś wyreżyserował Olly Blackburn.  

Pampers_Pooface-commercial

Nie jest to z resztą jedyna reklama pieluch oparta na takim pomyśle – kilka lat temu swoje pieluchy w zbliżony sposób reklamowały supermarkety Aldi.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: