Duracell opowiada prawdziwą historię relacji żółnierza i jego małej córeczki

Amerykanie lubią swoich „chłopców w mundurach” i opowiadanie historii, w których amerykański żołnierz jest bohaterem z reguły zapewnia już na starcie spore zainteresowanie licznego grona weteranów oraz rodzin i bliskich żołnierzy. Przy okazji 4 lipca czyli amerykańskiego Dnia Niepodległości popularna marka baterii Duracell wypuściła spot opowiadający historię ojca-żołnierza, który z powodu odległej misji zostaje rozdzielony ze swoją córeczką, a wówczas z pomocą Duracell wysyła jej wiadomość, którą dziewczynka będzie mogła sobie odtwarzać aż do jego powrotu do domu…

Spot pt. Duracell: The Teddy Bear pojawił się w sieci 3 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 2.1 miliony wyświetleń na YouTube.  Kampanię przygotowała agencja Anomaly, a scenariusz oparto na prawdziwej historii, o czym na końcu spotu informuje nas głos aktorki Hilary Swank, córki emerytowanego sierżanta lotnictwa. 

Duracell-The Teddy Bear-ad

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: