Pitne reklamy czyli skosztuj Coke ZERO prosto z billboardu…

W USA koncern Coca-Cola przeprowadził oryginalną i wyróżniającą się kampanię promującą swój dietetyczny wariant czyli Coke ZERO.  Do tej pory reklamy potrafiły wyglądać apetycznie, brzmieć smakowicie, a teraz mogą nawet smakować wyśmienicie – wspomniana kampania pozwalała odbiorcom reklamy napić się Coke ZERO – bezpośrednio z tej reklamy.  W jaki sposób? – Otóż stworzony został wielki billboard z ogromną butelką Coke ZERO, z której wychodziła słomka układająca się w hasło Taste It [Spróbuj]. Dalej słomką napój wędrował na dół do strefy samplingowej, gdzie znajdowało się 6 kraników, a tam spragnieni mogli już sobie nalać coli na spróbowanie.

Spot pt. Coke Zero: Drinkable billboard pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 80 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 3 tysiące share’ów na Facebooku.  Kampanię przygotowała agencja Ogilvy & Mather.

Coke Zero drinkable billboard

Wprawdzie „pitny” billboard powstał tylko jeden – ustawiono go White River State Park in Indianapolis, gdzie odbywały się wówczas finały uniwersyteckiej ligi koszykówki – ale dodatkowymi atrakcjami kampanii były interaktywne zabawy wykorzystujące telefony komórkowe i popularną aplikację Shazam.  Jeśli uruchomicie aplikację Shazam podczas oglądania poniższej reklamy TV Coke Zero, to zobaczycie jak cola nalewa się Wam dosłownie do telefonu😉

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: