Kleenex przedstawia niezwykłą historię przyjaźni niepełnosprawnego mężczyzny z niepełnosprawnym psem

Kleenex, amerykańska marka chusteczek higienicznych koncernu Kimberly-Clark, lubi dostarczać widzom wzruszających historii, które mają szansę wycisnąć z nas trochę łez, bo wówczas istnieje szansa, że sięgniemy po chusteczkę… Najnowsza produkcja, która właśnie podbija internety, opowiada niezwykłą historię niepełnosprawnego psa o imieniu Chance [Szansa], który została potrącony przez samochód i żyje z niedowładem tylnych nóg.  Chance dostał prawdziwą „drugą szansę”, gdy ze schroniska przygarnął go mężczyzna na wózku inwalidzkim, który szybko znalazł w nim prawdziwego przyjaciela…

Spot pt. Unlikely Best Friends pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 160 tysięcy wyświetleń na YouTube i aż 23 miliony wyświetleń na Facebooku!  Film ten jest częścią szerszej kampanii marki Kleenex prowadzonej pod hasłem Someone Needs One i wymyślonej przez agencję VSA Partners – ten konkretny spot przygotowała zaś agencja Vimby (Facebook Creative Shop).

Kleenex_Unlikely-Best-Friends

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: