Supersilna policjantka drogówki daje lekcję chamskiemu taksówkarzowi

Viralami stają się bardzo różne filmy – jedne przez przypadek, inne zaś są szczegółowo zaplanowane i przemyślane. W tym drugim przypadku, jeśli powstają na zlecenie konkretnej firmy, to ich celem najczęściej jest wypromowanie marki lub produktu tej firmy.  Czasem jednak agencje ponosi fantazja, a marka zleceniodawcy schodzi na plan dalszy. Tak właśnie stało się w przypadku poniższego filmu, który jest reprezentantem popularnego viralowego gatunku ustawionych sytuacji filmowanych z ukrycia w celu zaobserwowania reakcji przypadkowych przechodniów.  Ale konia z rzędem temu, kto zgadnie co reklamuje ów film?!  (wyjaśnienie zagadki pod filmem).

Spot pt. The Super Strong Meter Maid pojawił się w sieci niecałe 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 1.3 miliona wyświetleń na YouTube oraz 5 tysięcy share’ów na Facebooku. Wynik całkiem zacny, ale pytanie czy zleceniodawca tej reklamy odczuł jakiekolwiek efekty z jej sukcesu?  – A owym zleceniodawcą jest serwis internetowy CarLister.co pośredniczący w kupnie i sprzedaży samochodów. Jak można było się tego dowiedzieć – otóż reklama CarLister pojawia się na panelu reklamowym umieszczonym na dachu taksówki…  Film przygotowała agencja Thinkmondo

CarLister_The SuperStrong Meter Maid

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: