W rodzinie nie chodzi o to, kogo się kocha, ale jak… – przekonuje TYLENOL

TYLENOL – popularna w USA marka tabletek przeciwbólowych – kontynuuje swoją komunikację opartą na pokazywaniu różnych wcieleń rodziny, jakie tak często można spotkać w nowoczesnym amerykańskim społeczeństwie, a tym samym podważa tradycyjne konserwatywne postrzeganie rodziny.  W najnowszym spocie najpierw pod hasłem When were you first considered a family [Kiedy po raz pierwszy potraktowano Was jako rodzinę?] obserwujemy kilka konwencjonalnych przykładów rodzin, ale w drugiej części – pod hasłem When did you first fight to be considered a family [Kiedy po raz pierwszy walczyliście by traktowano Was jako rodzinę?] pojawiają się przykłady rodzin mieszanych rasowo oraz związków jednopłciowych.

Spot pt. #HowWeFamily | TYLENOL® pojawił się w sieci 3 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 210 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 12 tysięcy share’ów na Facebooku.  Kampanię przygotowała agencja JWT New York

TYLENOL_How We Family

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: