Radosnego Dnia Ojca, mamo! – mówią dzieci wychowane przez samotne matki w reklamie Angel Soft

Kontynuując wątek marketingowej eksploatacji Dnia Ojca należy jeszcze wspomnieć o ciekawym podejściu, jakie zaprezentowała w tym aspekcie amerykańska marka papieru toaletowego Angel Soft.  Otóż Angel Soft wprowadza właśnie nowe pozycjonowanie pod hasłem Be soft. Be strong utrzymując, że jego papier posiada idealny balans pomiędzy delikatnością a wytrzymałością… Zupełnie jak samotne kobiety wychowujące dziecko, które muszą się sprawdzić w dwóch rolach: matki i ojca – okazywać matczyne uczucia, ale i wprowadzać ojcowską dyscyplinę, żeby dobrze wychować swoje dziecko. Internetowy spot przygotowano w formie emocjonalnych testymoniali dorosłych osób, które wychowane zostały przez samotne matki, a dziś dziękują im za rodzicielską pracę na dwa etaty…

Spot pt. Happy Father’s Day, Mom pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 315 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 32 tysiące share’ów na Facebooku. Co ciekawe spot wywołał sporo niepochlebnych komentarzy na YouTube od panów, którzy poczuli się urażeni faktem składania życzeń matkom w Dniu Ojca… Kampanię przygotowała agencja Deutsch LA, a spot wyreżyserował Eric Kaufman.

Angel Soft_Happy Fathers Day Mom

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: