Toyota pokazuje historię relacji ojca z córką – z obu punktów widzenia!

Wykorzystując kontekstowo Dzień Ojca koncern Toyota przygotował na rynek japoński spot, który pokazuje na przestrzeni lat relacje między ojcem a córką – od momentu urodzenia się dziewczynki aż do momentu jej ślubu i narodzin jej własnego dziecka. Oczywiście przy okazji obserwujemy też zmieniające się na przestrzeni lat modele Toyoty. Ale prawdziwą atrakcją tego ponad 3-minutowego filmu jest możliwość zobaczenia tych samych wydarzeń najpierw z punktu widzenia ojca, a w drugiej części filmu – także z punktu widzenia jego córki.  Przekonajcie się sami!

Spot pt. Loving Eyes -Toyota Safety Sense pojawił się w sieci 9 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 3 miliony wyświetleń na YouTube oraz 87 tysięcy share’ów na Facebooku. Trzeba przyznać, że zabieg z pokazaniem tej samej historii z dwóch odmiennych punktów widzenia pozwolił wyróżnić ten spot od innych podobnych i przyczynił się do sukcesu viralowego w sieci. 

Toyota_Loving Eyes

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: