Spontaniczne reakcje panów na wieść o tym, że będą ojcami w spocie Dove Men+Care

Dzień Ojca za Oceanem i na Wyspach Brytyjskich obchodzony zawsze w trzecią niedzielę czerwca – a więc w tym roku będzie to 21 czerwca – jest niewątpliwie dobrą okazją dla marek kierujących swoją ofertę do mężczyzn, by łatwo zbudować emocjonalny przekaz.  Męska linia kosmetyków Dove Men+Care wypuściła właśnie taki spot, w którym obserwujemy 12 różnych panów w momencie, gdy ich partnerki przekazują im radosną nowinę, że będą tatusiami – skala reakcji jest różna, ale wszyscy stają na wysokości zadania i okazują dużą radość…

Spot pt. Dove Men+Care shares your first fatherhood moments this Father’s Day pojawił się w sieci zaledwie 4 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 6.8 milionów wyświetleń na YouTube oraz 21 tysięcy share’ów na Facebooku. Marka Dove Men+Care już od jakiegoś czasu lansuje wizerunek mężczyzn, którzy nie boją się okazywać emocji czy wzruszeń, bo prawdziwa siła (#RealStrength) mężczyzny leży w zaangażowaniu i okazywaniu troski. Spot przygotowała agencja Havas Helia London.

Dove Men+Care_Fatherhood

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: