The Safety Truck – użyteczny pomysł Samsunga na zwiększenie bezpieczeństwa na drogach…

Ta kampania marki Samsung przeprowadzona w Argentynie ma szansę zgarnąć nagrodę na festiwalu reklamy w Cannes. Dlaczego? – Bo zamiast zmienić życie ludzi (co z reguły próbują osiągnąć marki technologiczne), kampania ta ratuje ludzkie życie. Według statystyk w Argentynie w każdej godzinie ktoś ginie w wypadku samochodowym. Do sporej części z tych wypadków dochodzi na licznych wąskich, jednopasmowych drogach, gdy kierowcy przy ograniczonej widoczności próbują wyprzedzać… We własnej flocie TIRów Samsung zainstalował więc kamery na froncie ciężarówek, zaś na ich tylnych ścianach umieszczono monitory, które transmitowały na żywo obraz z kamery.  W ten oto prosty sposób kierowcy samochodów jadących za ciężarówką Samsunga mogą obserwować sytuację na drodze przed nimi i rozpocząć wyprzedzanie w najbezpieczniejszym momencie.

Spot pt. Samsung „The Safety Truck” pojawił się w sieci 10 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 1.2 miliona wyświetleń na YouTube oraz 25 tysięcy share’ów na Facebooku. Kampanię przygotowała agencja Leo Burnett Argentina

Samsung_The Safety Truck

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: