Psy wyciągają to, co najlepsze ze swoich właścicieli w zaskakującej reklamie karmy Pedigree

Popularna na całym świecie marka karmy dla psów Pedigree w swojej najnowszej amerykańskiej reklamie dotyka ciągle drażliwego tematu uprzedzeń rasowych w USA. Bohaterem czarnobiałego filmu jest biały mężczyzna w średnim wieku, który mieszka w „czarnej” dzielnicy miasta i najwyraźniej nie przepada za czarnymi braćmi… Podczas spaceru ze swoim dużym mastiffem bohater mija czarnoskórego chłopaka, który również wyprowadza swojego psa – oba czworonogi wyraźnie obdarzają się sympatią, a początkowa nieufność białego mężczyzny po chwili ustępuje… a więc psy wyciągnęły z niego to, co najlepsze!

Spot pt. PEDIGREE® | The Walk pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 9.6 milionów wyświetleń na YouTube oraz 2.5 tysiąca share’ów na Facebooku. Reklama jest częścią globalnej kampanii marki Pedigree prowadzonej pod hasłem #FeedTheGood, a przygotowała ją agencja BBDO New York, zaś film wyreżyserował Lance Acord.  

Pedigree_The Walk

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: