O czym marzy przeciętna gospodyni domowa według wydawnictwa Harlequin?

Wydawnictwo Harlequin znane na całym świecie z publikowania dużych ilości tanich romansideł dla gospodyń domowych rozpoczyna właśnie kampanię reklamową pod hasłem Whatever you’re into [Cokolwiek Cię kręci], która ma przekonać kobiety, że bez względu na to, jakie klimaty i fantazje są jej bliskie, to w bogatym portfolio Harlequina na pewno znajdzie odpowiedni romans dla siebie, który pozwoli jej Escape the Everyday [Uciec przed codziennością].  A więc – Szanowne Panie – jeśli marzycie o szybkim numerku na pralce w ramionach męskiego kowboja (pod nosem własnego, niezbyt ciekawego męża), to wiecie już gdzie szukać odpowiednich inspiracji literackich…

Spot pt. Escape with a Harlequin Romance Cowboy Hero pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 125 tysięcy wyświetleń na YouTube. Harlequin publikuje aż 100 nowych romansów każdego miesiąca, w 34 językach, w 110 krajach świata – a więc nie ma wymówek!  

Harlequin_Escape the Everyday

Kampanię przygotowała kanadyjska agencja BBDO Toronto, a filmy wyreżyserował Pete Henderson. Poniżej druga opcja fantazji – tym razem coś dla fanek klimatów marinistycznych – spot pt. Escape with a Harlequin Romance Military Hero zgromadził jak na razie 51 tysięcy wyświetleń na YouTube

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: