Purina podbija internet historią ciepłej relacji mężczyzny i adoptowanego szczeniaka

Niewątpliwie jednym z największych wirusowych hitów pierwszego tygodnia czerwca jest spot pt. Puppyhood [Okres szczenięcy], który dla marki psiej karmy Purina przygotowała firma BuzzFeed.  Jest to prosta, ale jakże ujmująca swoją bezpretensjonalnością historia mężczyzny, który pewnego dnia przypadkiem decyduje się zaadoptować uroczego szczeniaka rasy King Charles Spaniel. Niezawodne połączenie lekkiego humoru i momentów chwytających za serce sprawia, że nawet nie zauważamy, że film trwa 3 i pół minuty – przekonajcie się sami!

Spot pt. Puppyhood pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 3.4 miliony wyświetleń na YouTube oraz 46 tysięcy share’ów na Facebooku. Film jest częścią kampanii, która pozycjonuję karmę Purina Puppy Chow, jako najlepsze pożywienie dla szczeniaków, a dodatkowo promuje specjalny mini-serwis puppyhood.com, gdzie właściciele młodych psiaków znajdą różne przydatne wskazówki, a także mogą zamówić pierwsze darmowe opakowanie karmy.

Purina+BuzzFeed_Puppyhood

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: