Pan i jego pies inspirują Argentyńczyków do wyrażania zgody na bycie dawcą organów

Argentyńska organizacja FATH (Fundación Argentina de Trasplante Hepático) wypuściła wciągający i wzruszający spot, którego celem jest promowanie wartości, jakie niesie ze sobą wyrażenie zgody na bycie dawcą organów po śmierci.  Jest to historia bliskiej relacji łączącej starszego mężczyznę i jego psa, której nie przerywa nawet nagła śmierć mężczyzny… Zobaczcie sami dlaczego!

Spot pt. FUNDACION ARGENTINA DE TRASPLANTE HEPATICO „The Man and the Dog” pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 6.4 miliony wyświetleń na YouTube oraz aż 131 tysięcy share’ów na Facebooku. Koncepcję filmu opracowała agencja DDB Argentina, inspirując się historią japońskiego psa Hachiko, który po śmierci swojego pana w 1925 roku przez kolejne 10 lat czekał na niego.  Spot wyreżyserował Rodrigo Garcia Saiz.

FATH_The Man and the dog

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: