Epidemia ziewania na stacji metra wywołana przez pewien zaraźliwy billboard

Od czasu gdy firmy oferujące reklamę outdoorową zaczęły wprowadzać nośniki digitalowe wraz z detektorami ruchu, potencjał kreatywny reklamy zewnętrznej wzrósł niesamowicie.  Oto z Brazylii pochodzi kolejny przykład, jak można wykorzystać nowe możliwości takich billboardów – na ruchliwej stacji metra Fradique Coutinho w Sao Paulo pojawił się interaktywny billboard reagujący na ruch. Gdy ktoś pojawiał się w pobliżu reklamy, mężczyzna znajdujący się na billboardzie zaczynał ziewać, a jak wiadomo ziewanie jest zaraźliwe, a więc po chwili stacja metra pełna była ziewających ludzi – czyż to nie idealny moment, by wkroczyły hostessy z samplingiem mocnej kawy Café Pelé, która pobudzi śpiochów do życia!?

Spot pt. The Contagious Billboard pojawił się w sieci 3 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić ponad 110 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz blisko 2 tysiące share’ów na Facebooku. Akcję przygotowała agencja Lew’Lara\TBWA, która genialnie wykorzystała fakt, że według badań aż 70% ludzi zaczyna ziewać na widok innej ziewającej osoby.

Cafe Pele_The Contagious Billboard

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: