Cóż może być bardziej amerykańskiego niż cheesburger nadziany hotdogiem i chipsami?!

Amerykańska fastfoodowa sieć restauracji Carl’s Jr i Hardee’s właśnie przekroczyła kolejną granicę absurdu w wymyślaniu nowych produktów na swoje Menu.  Otóż najnowszą propozycją kulinarną Carl’s Jr. jest #MostAmerican Thickburger [Grubyburger], którego nazwa w rzeczy samej oddaje jego wygląd – poza standardowymi składnikami cheesburgera, jak kotlet z wołowiny, plaster zółtego sera, sałata czy pomidor, znajdziecie tam również parówki z hotdoga i chipsy, a całe to bogactwo kalorii w otoczeniu sezamowej bułki! Wprowadzenie tego nowego wynalazku amerykańskiej myśli kulinarnej promuje spot, w którym wszystko jest arcy-amerykańskie…

Spot pt. Carl’s Jr. | The #MostAmerican Thickburger Commercial pojawił się w sieci zaledwie 2 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 163 tysiące wyświetleń na YouTube. Gwiazdą reklamy, którą przygotowała agencja 72andSunny, jest modelka Samantha Hoopes – oczywiście zgodnie ze standardami Carl’s Jr dziewczyna ma czym oddychać, a w ramach patriotycznego uniesienia przyodzianą ją w bikini z motywem amerykańskiej flagi.

CarlsJr_MostAmerican Thickburger

Kampania dość szybko stała się obiektem żartów internautów, co podchwycił również Jimmy Kimmel – gospodarz popularnego nocnego talk-show w stacji ABC, parodiując kreatywność sieci Carl’s Jr…

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: