Bo przyjemność z jazdy ma znaczenie – przekonuje Aaron Paul w nowej reklamie Mazdy

Aaron Paul – gwiazdor kultowego serialu Breaking Bad – użyczył swojego głosu jako lektor w najnowszej amerykańskiej kampanii japońskiego producenta samochodów Mazda, która hasłem Driving Matters przekonuje nas, że doświadczenie kierowania autem ma znaczenie. Głos aktora sentymentalnym tonem komentuje i prowadzi nas przez historię bohatera od momentu, gdy jako młodziutki 16-letni chłopak odbiera swoje prawo jazdy, poprzez pierwszą stłuczkę, mandat, samochodową randkę, wyjazd na studia, ślub, rodzinny van, aż po moment, gdy jako dojrzały 40-latek ponownie odkrywa radość z jazdy efektownym czerwonym roadsterem Mazda MX-5 Miata

Spot pt. A Driver’s Life – Driving Matters™ | 2016 Mazda MX-5 Miata| Mazda USA pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już 1.5 miliona wyświetleń na YouTube oraz ponad 6 tysięcy share’ów na Facebooku. Reklamę, która na poziomie emocji z pewnością trafi do serc posiadaczy pierwszej generacji kultowej Mazdy MX-5 Miata, przygotowała agencja The Garage / Team Mazda, a wyreżyserował Jake Scott.

mazda-driving-matters-ad-1

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: