Pepsi Max zamienia podwórkowy mecz w kosmiczne widowisko świetlne z udziałem drona w roli sędziego

Pepsi Max rozpoczyna globalną kampanię reklamową pod hasłem Genius – a przebłysk geniuszu to jak wiadomo coś niezwykłego, rzadkiego i niepowtarzalnego. Kryteria te z pewnością spełnia otwierający kampanię spot pt. Drone Football, w którym wyglądający na zwyczajny podwórkowy mecz w piłkę, gdzie w piątkowy wieczór pięciu na pięciu chłopaków chce sobie trochę pokopać w nogę, zostaje nagle przy udziale drona, zaawansowanej technologii projekcyjnej oraz 30 tysięcy zaprogramowanych świateł LED zmieniony w futurystyczne i interaktywne widowisko, a wspomniany dron z gracją wciela się w rolę sędziego…

Spot pt. Drone Football | Pepsi Max | Genius. #LiveForNow pojawił się w sieci 3 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 6.7 milionów wyświetleń na YouTube oraz blisko 30 tysięcy share’ów na Facebooku.  Zaskakujący mecz sfilmowano w Barcelonie z udziałem miejscowych graczy, a widoczne w spocie reakcje sąsiadów i przypadkowych widzów są jak najbardziej realne.  Koncepcję spotu wymyśliła angielska agencja AMV BBDO London, a film wyreżyserował Scott Lyon.

PepsiMAX_Drone Football

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: