Pepsi Max rozpoczyna globalną kampanię reklamową pod hasłem Genius – a przebłysk geniuszu to jak wiadomo coś niezwykłego, rzadkiego i niepowtarzalnego. Kryteria te z pewnością spełnia otwierający kampanię spot pt. Drone Football, w którym wyglądający na zwyczajny podwórkowy mecz w piłkę, gdzie w piątkowy wieczór pięciu na pięciu chłopaków chce sobie trochę pokopać w nogę, zostaje nagle przy udziale drona, zaawansowanej technologii projekcyjnej oraz 30 tysięcy zaprogramowanych świateł LED zmieniony w futurystyczne i interaktywne widowisko, a wspomniany dron z gracją wciela się w rolę sędziego…
Spot pt. Drone Football | Pepsi Max | Genius. #LiveForNow pojawił się w sieci 3 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 6.7 milionów wyświetleń na YouTube oraz blisko 30 tysięcy share’ów na Facebooku. Zaskakujący mecz sfilmowano w Barcelonie z udziałem miejscowych graczy, a widoczne w spocie reakcje sąsiadów i przypadkowych widzów są jak najbardziej realne. Koncepcję spotu wymyśliła angielska agencja AMV BBDO London, a film wyreżyserował Scott Lyon.