Huggies pomaga niewidomej ciężarnej kobiecie „zobaczyć” jej nienarodzone dziecko

Położnicze badania ultrasonograficzne (USG) są już standardem w badaniu kobiet w ciąży i dla większości przyszłych mam stanowią ważne, bardzo emocjonalne momenty – szczególnie moment, gdy na ekranie monitora widzą po raz pierwszy swoje dziecko. Ale jeśli matka jest niewidoma, to wiele tych przeżyć ją omija…  i tu pojawił się pomysł marki pieluszek Huggies, by niewidoma Tatiana Guerra z Brazylii, w 20 tygodniu ciąży, która bardzo niecierpliwie wyczekuje swojego pierwszego dziecka mogła w nieco alternatywny sposób „zobaczyć” swoje dziecko podczas badania USG – z pomocą najnowszej technologii druku 3D.

Spot pt. Huggies Presents: Meeting Murilo pojawił się w sieci zaledwie 11 dni temu, a już stał się jednym z najpopularniejszych filmów na YouTube ostatnich tygodni osiągając ponad 8.5 milionów wyświetleń na YouTube oraz 18 tysięcy share’ów na Facebooku. Niezwykłą akcję przygotowały brazylijska agencja Mood oraz firma Goodfellas, odpowiedzialna za wydrukowanie modelu 3D dziecka Tatiany.

Huggies_MeetingMurilo

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: