Justin Timberlake jako „upadła” limonka w reklamie tequili Sauza 901

Justin Timberlake przeszedł długą drogę – od idola nastolatek jako lider boysbandu N’Sync, po solową karierę piosenkarza R&B oraz udane role aktorskie w hollywoodzkich filmach, aż wreszcie – udane pomysły biznesowe. Jednym z tych ostatnich było stworzenie wspólnie z firmą Sauza Liquors nowej marki tequili – Sauza 901. Timberlake twierdzi, że jego potrójnie destylowana tequila jest tak gładka i ma wyśmienity smak, że nie trzeba jej pić wraz z limonką i solą, jak to zwykle serwuje się tequilę w klubach. Bohaterem poniższego paradokumentalnego filmu jest Rick „Sour” Vane – człowiek-limonka, który najpierw odniósł wielki sukces stając się gwiazdą nowej mody na tequilę z limonką, a później spada na samo dno, gdy na rynek wchodzi Sauza 901, a limonki odchodzą do lamusa…

Spot pt. Justin Timberlake’s Sauza® 901®: No Limes Needed pojawił się w sieci 6 dni temu i w tym krótkim czasie zdołał zgromadzić już ponad 1 milion wyświetleń na YouTube oraz 24 tysiące share’ów na Facebooku.  Jak się okazuje Justin Timberlake sam przyszedł do marketingowców z Sauza Liquors i zaprezentował pomysł na taką promocję swojej marki tequili, a finalnie wcielił się także w rolę przegranego pana-limonki…

Sauza901_No Limes Needed

A w poniższym drugim spocie przekonuje, że bardzo lubi limonki i absolutnie nie miał zamiaru przyczyniać się do zakończenia ich długoletniej udanej kolaboracji z tequilą. Spot pt. Justin Timberlake Apologizes for the Smoothness of His Sauza® 901® Tequila zgromadził blisko 30 tysięcy wyświetleń na YouTube.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: