Margaret śpiewająco odkrywa „Smak radości” w kultowej butelce Coca-Coli

Piosenkarka i fashonistka Margaret została jedną z polskich twarzy globalnej kampanii marki Coca-Cola prowadzonej w Polsce pod hasłem #POCALUJRADOSC. Coca-Cola świętuje w tym roku 100. urodziny swojej słynnej konturowej butelki, a Margaret w reklamach pojawia się obok piłkarza Roberta Lewandowskiego i byłego-chodziarza Roberta Korzeniowskiego oraz światowych gwiazd takich jak Rita Ora, Avicii czy ikon popkultury – Marylin Monroe i Elvisa Presleya.  Na potrzeby kampanii Margaret nagrała nową, polską wersję przeboju The First Time z repertuary Robin Beck, który stał się wielkim przebojem w 1988 roku, gdy pojawił się właśnie w reklamie Coca-Coli.  Cover Margaret nosi tytuł Smak radości, a video właśnie robi karierę wirusową na YouTube…

Spot pt. Margaret – Smak radości | Piosenka Coca-Cola #PocalujRadosc pojawił się w sieci 3 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 431 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 7.5 tysiąca share’ów na Facebooku. Widać, że uwspółcześniony przez Margaret przebój z lat 80-tych przypadł do gustu nastolatkom.  Kampanię przygotowała agencja McCann Worldgroup.

Margaret_Smak radosci

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: