Jaka jest prawdziwa cena tanich ciuchów z popularnych sieciówek?

Mieszkańcy Berlina stali się „ofiarami” kolejnego eksperymentu społecznego – tym razem w centrum miasta pojawił się przyciągający uwagę „vending machine” oferujący T-shirty za jedyne 2 euro.  No taka okazja nie trafia się codziennie, więc sporo Berlińczyków skusiło się na tanią koszulkę – wybrali rozmiar, wrzucili monetę, ale zanim mogli odebrać swój T-shirt na ekranie pojawiły się zdjęcia osób, które go wyprodukowały – w jakimś biednym azjatyckim kraju, w warunkach urągających wszelkim europejskim normom, pracujący po 16 godzin dziennie za 13 centów/h…

Spot pt. The 2 Euro T-Shirt – A Social Experiment pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 2.2 miliony wyświetleń na YouTube oraz 37 tysięcy share’ów na Facebooku. Akcja powiązana jest z Fashion Revolution Day, który ma za zadanie podnosić świadomość standardów pracy, jakie obowiązują w krajach, gdzie produkuje się tanią odzież, którą wszyscy kupujemy w popularnych sieciówkach.  Jak widać w spocie, ochota na tanią koszulkę dość szybko przeszła Berlińczykom i chętnie przekazali 2 euro na cel charytatywny…

The2EuroTshirt_Social Experiment

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: