Apple Watch już tu jest i idealnie wpisze się w Twoje życie od przebudzenia do zaśnięcia…

W minionym tygodniu długo oczekiwany i zapowiadany Apple Watch wreszcie trafił do sprzedaży, a w internecie zadebiutowały trzy wizerunkowe spoty reklamowe pokazujące, jak ten zegarek / nie-zegarek perfekcyjnie i gładko wpisuje się w codzienne życie ludzi od chwili, gdy budzi ich rano w spocie pt. Apple Watch – Rise – który w ciągu 6 dni zgromadził już 600 tysięcy wyświetleń na YouTube.

Winietowe filmy pokazują Apple Watch w akcji w różnych codziennych sytuacjach, jak chociażby otwieranie nim drzwi pokoju hotelowego, płacenie zbliżeniowo za zakupy czy przesyłanie bliskim sympatycznych emotikonów – to wszystko w drugim spocie pt. Apple Watch – Us, który do dziś zgromadził ponad 515 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 5 tysięcy share’ów na Facebooku.

No i na koniec został nam trzeci spot pt. Apple Watch – Up – mający na koncie 451 tysięcy wyświetleń na YouTube, a pokazujący jak zegarek od Apple sprawdza się podczas uprawiania sportu i innych aktywności fizycznych…

Kampanię przygotowała tradycyjnie agencja TBWA\Chiat\Day, a więcej informacji o samym zegarku możecie znaleźć na specjalnej stronie.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: