Pandora pokazuje, że każde dziecko nawet z zasłoniętymi oczami rozpozna swoją mamę

PANDORA – duńska marka personalizowanej biżuterii – wypuściła ze sporym wyprzedzeniem swój spot związany ze zbliżającym się Dniem Matki. Film nie prezentuje jednak słynnych bransoletek Pandory, ale skupia się na grupie małych dzieci i ich mamach. Pandora przeprowadziła bowiem prosty eksperyment – dzieci (w wieku od 3 do 9 lat) z opaską na oczach podchodzą do rzędu młodych kobiet i za pomocą dotyku i intuicji mają za zadanie rozpoznać wśród nich swoją mamę.  To mamy są chyba bardziej zdenerwowane całą sytuacją niż poddawane testowi dzieci, które radzą sobie bardzo dobrze z tym zadaniem.

Spot pt. The unique connection pojawił się w sieci 10 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 10.3 miliony wyświetleń na YouTube oraz 85 tysięcy share’ów na Facebooku. Jak się okazuje, te bardzo proste emocje związane z dziećmi, które z zasłoniętymi oczami prawidłowo wskazują swoją mamę potrafią zapewnić sukces wirusowy.  Koncepcja spotu została wymyślona przez Hanne Fabricius – prezeskę Pandory, a film wyreżyserował Rasmus Skousen.

Pandora_The unique connection

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: