Dove namawia kobiety, by wybrały pomiędzy „piękna” a „przeciętna”…

W swojej najnowszej viralowej kampanii marka kosmetyków Dove ponownie dotyka problematyki kobiecych kompleksów związanych z pięknem.  W ramach akcji Choose Beautiful realizowanej jednocześnie w San Francisco, Szanghaju, Delhi, Londynie i Sao Paulo kobiety zostały poproszone o dokonanie wyboru, który uosabiały dwie pary drzwi – jedne oznakowane słowem „PIĘKNA” (Beautiful), a drugie – słowem „PRZECIĘTNA” (Average). W poniższym filmie widać, że wiele nawet całkiem atrakcyjnych pań ma ciągle problem, by zakwalifikować samą siebie do pięknych. Z drugiej jednak strony czy bycie pięknym jest jedyną alternatywą dla przeciętności?  Przecież kobieta może być jeszcze zabawna, inteligentna, sympatyczna i wcale nie musi być piękna, by uniknąć przeciętności…

Spot pt. Dove Choose Beautiful | Women all over the world make a choice pojawił się w sieci zaledwie 4 dni temu, a już zdołał zgromadzić imponujące 4.9 miliony wyświetleń na YouTube oraz blisko 150 tysięcy share’ów na Facebooku. Widać więc, że jakkolwiek oceniamy próbę narzucenia kobietom, że wszystkie musimy być piękne (bo przecież nie wypada być przeciętną), to samo podejście do tematu i prostota przekazu najnowszej produkcji Dove wywołuje dyskusje i kontrowersje, które napędzają efekt wirusowy.  Kampanię przygotowała agencja Ogilvy & Mather Chicago, a spot wyreżyserował Paul Dektor.

Dove_ChooseBeaufiful

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: