Musicalowa inspiracja do efektywnego golenia nóg za pomocą produktów Schick i Skintimate

Za miesiąc na ekrany amerykańskich kin trafi Pitch Perfect 2 czyli sequel musicalowej komedii z 2012 pt. Pitch Perfect opowiadającej o żeńskich grupie wokalnej w pewnym college’u, która pragnie odnieść sukces w ogólnokrajowym konkursie grup a cappella. Oryginalny film był wielkim przebojem wśród młodej żeńskiej widowni, nic więc dziwnego, że koncern Energizer postanowił sprytnie podczepić się pod zainteresowanie premierą sequela i zareklamować swoje dwie marki: maszynki do golenia Schick oraz pianki i żele do golenia Skintimate.  Fikcyjna grupa wokalna The Basic Pitches śpiewająco (i tanecznie) zaprezentuje Wam, jak należy golić nogi, by zawsze były idealnie gładkie!

Spot pt. Schick, Skintimate and Pitch Perfect 2 Present “Ready, Shave, Shine” pojawił się w sieci zaledwie 3 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 200 tysięcy wyświetleń na YouTube. W spocie dziewczyny świetnie przerobiły teksty dwóch wielkich hitów pop/dance – Bang Bang z repertuaru Jessie J / Ariana Grande / Nicki Minaj oraz I Love It z repertuaru Icona Pop. Kampanię przygotowała amerykańska agencja JWT New York, spot wyreżyserował Adam Shankman (Hairspray, Rock of Ages), a zdjęcia zrealizował Mauro Fiore (znany m.in. ze zdjęć do Avatara).

Schick&Skintimate_PitchPerfect2

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: