David Beckham i James Corden parodiują estetykę reklam męskiej bielizny

W 2012 roku w sklepach odzieżowych marki H&M pojawiła się kolekcja męskiej bielizny sygnowana nazwiskiem David Beckham. Tym samym emerytowany angielski piłkarz zaczął się pojawiać w reklamach H&M – najczęściej występując w samych gatkach, czym oczywiście wzbudzał większe zainteresowanie płci pięknej niż męskiej części widowni.  Na szczęście piłkarski celebryta ma dużo dystansu do swojego własnego wizerunku, bo zgodził się wystąpić w spocie gospodarza nocnego talk-show stacji CBS – Jamesa Cordena, który bezlitośnie wyśmiewa wszystkie klisze znane od lat z reklam męskiej bielizny.

Spot pt. David Beckham and James Corden’s New Underwear Line pojawił się w sieci zaledwie 2 dni temu, a już zdołał zgromadzić imponujące 3.6 milionów wyświetleń na YouTube oraz 62 tysiące share’ów na Facebooku.  Jak widzicie panowie stworzyli nawet nową markę bielizny – D&J Briefs – są jacyś chętni na zakup? Widać, że rozmiar XXXL też będzie dostępny 😉

D&J Briefs_JamesCordent+DavidBechham

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: