Knorr odkrył najwspanialszy smak na Ziemi i chyba nie jest to smak Gorącego Kubka

Unilever wystartował z nową kampanią swojej czołowej marki Knorr – prawie 3-minutowy film zrealizowany przez nominowaną do Oscara dokumentalistkę Nanette Burstein opowiada historię matki, która postanawia dostarczyć domowy obiad swojej córce, która przebywa w odległej arktycznej części Finlandii i opiekuje się psami Huskey. Są takie smaki potraw, które potrafimy pamiętać całe życie – dla wielu osób taki smak ma pewnie jakaś typowa potrawa przygotowywana przez naszą mamę – Knorr sprytnie wykorzystał ten emocjonalny kontekst, choć o dziwo sama marka pojawia się w filmie bardzo dyskretnie…

Spot pt. Knorr – Flavour of Home pojawił się w sieci zaledwie 2 dni temu i jest promowany zarówno na Facebooku, jak i na YouTube. W tej chwili film ma na koncie ponad 685 tysięcy wyświetleń na YouTube, 281 tysięcy wyświetleń na Facebooku i ponad 5 tysięcy share’ów na Facebooku.  Kampanię przygotowała agencja Lowe & Partners.

Knorr_Flavour of Home

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: